i changed my mind. (1 december)

alltså jag har inte mycket att skriva. imorgon ärde studiedag!!!!!!!!!!!!!!! underbart.
sen också att mor min skämt ut mig till världens mest attraktiva människa (typ. sveriges iaf... västerås!!!) idag. när jag inte ens var där. och att andrea kommer på fredag!!!!!!! x 10000
lite så. och att kuhi provet gick helt okej, trots att jag bara hann läsa igenom texten 1,5 gånger. känns bra! nu ska jag faktiskt göra första punkten på listan. listan var förresten en kalender grej (typ) som man skulle göra varje dag i en månad därav "day 01, day 02.."osv meneeh det kom jag inte på förens nyss. bra då att det är den första idag tycker jag. puspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0