Day 07 - People you would like to marry

Day 07- A picture of someone/something that has the biggest impact on you var det egentligen men den var lite för komplicerad för min trötta hjärna så jag väljer att göra om den till en som är mer passande för mig (med tanke på hur mycket jag missbrukade frasen "vill du gifta dig med mig" ett tag där), alltså "people you would like to marry" och ja, nej jag är inte seriös. okejdå. lite om leo kanske

först och främst, mr darcy (vänster) nr 1 & 2 (höger)


matthew gray gubler


salem al fakir


leonardo dicaprio (alltså bara namnet är awesome), johnny depp, joel kinnaman (connectiooon), glen hansard, jeffrey dean morgan för han verkar så go, joseph gordon-lewitt, brad pitt och alltså ja the list goes on and on..

Day 07- A picture of someone/something that has the biggest impact on you

Kommentarer
Postat av: mansi

TÄNK om man fick gifta sig med Salem. TÄNK LIXOM?! Shit.

2010-12-21 @ 07:54:54
URL: http://moremalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0