Day 01- A recent picture of you and 15 interesting/less interesting facts about yourself


1. jag älskar frukt. alla sorters frukt i alla former. skulle kunna leva bara på frukt om det vore möjligt.
2. jag tycker inte om när folk är nedlåtande mot andra, det visar mest bara på att personen är igorant och respektlös, tycker jag.
3. jag vill fylla 116 år, alltså leva minst hundra år till, för då har jag levt på 1900-talet, 2000-talet & 2100-talet
4. jag tycker sårbarhet är fint, för det betyder oftast att personen litar på dig som vågar visa sig så.
5. jag vill åka till frankrike och dricka vin och lära mig franska
6. jag älskar att diskutera olika saker med personer
7. jag älskar smeknamn
8. det skulle vara kul att vara med i en serie/film, om inte annat bara för att vara med på bloopers. dom verkar alltid ha så kul på dom klippen, he-he
9. jag känner mig alltid kort när jag har på mig uggs
10. jag hatar uggs för dom är så sköna men ack så fula, dödläge liksom - att ha på sig eller inte ha på sig?!?!
11. jag har börjat använda "i regel" mycket, för det är sällan något som passa in på alla och då är det en väldigt användbar fras!!!
12. alla som kommer hit tycker det är roligt att döpa om min hund pajaz
13. jag har en fin natt med en fin vän, klockan ca 02.00, suttit samman en tårta av sylt, grädde, hallon/blåbär, cyklat till framnäs med den på styret, headbangat ner i tårtan till "someday - the strokes", hoppat i sjön å badat och cyklat hem igen, runt 07.00.
14. jag faller alltid för fel, vid fel tillfälle
15. jag blir oftast hyper-gladast för relativt små saker

(vi låtsas att det är den första fortfarande)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0