alla blir kära nu, ingen har tålamod, det var allt (egentligen inte)

haha ja. hej. häromdagen träffade jag en vän på teatern (åh) och hon sa att det verkade som jag var lite kär när hon läst i min blogg så nu var jag tvungen att gå tillbaka lite för att läsa vad det egentligen är jag skriver. haha så. ungefär allt jag skriver här känns så internt så att jag kan inte tänka mig att någon förstår vad jag menar men det är kul.
igår kom världens finaste över efter att jag skrivit det där inlägget. jag gjorde tacos till oss och misslyckades med köttfärsen men hon sa att hon tyckte om mig ändå. tur. sen pratade vi om våra dom där och dog lite. pratade lite om det där också men jag orkade icke. aj. i vilket fall var det fint att hon kom över. mina vänner är fina dom. verkligen.
juste, sång grejen var kul. livia och anna är söta så ja det var väll mest därför. nu ska jag äta söndagsmiddag hos mormor å morfar. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0